Sanja Pilić-Što mi se to događa

Škola je završila. Napokon. Mislila sam da ću izludjeti od testova, ocjena, mamine brige, Petrova dosađivanja i učenja. Zaslužujem odmor. Međutim, užas se nastavlja. Putujem na more. Tati. A tata ima novu curu.Zavidim prijateljici Stefani. Njezina obitelj je skladna - svi članovi su na broju, imaju solidna zanimanja, a bake i djedovi klasičnog su kova. Moja baka Matilda vježba jogu i vozi bicikl po Jarunu, a Stefanina pravi torte i skraćuje suknje. Stefani je uvijek lijepo odjevena, zna odgovore na sva pitanja, dečki je vole jer uvijek ima raščešljanu kosu, nosi ogrlice i u stanju te saslušati kad nešto pričaš.Meni na čelu piše kad mi je netko dosadan. Kao da čitaš jelovnik:Petar 20 dosadnih bodovaSusjeda Dinka 40 dosadnih bodovaNastavnica Milena 78 dosadnih bodovaZrinka 35 dosadnih bodovaProdavač Vinko 25 dosadnih bodova
Glavni lik knjige je djevojčica Maša koja odlazi na ljetovanje kod svog tate u Rovinj. Tamo upoznaje tatinu novu djevojku Afroditu. Pronalazi dečka, druži se sa prijateljicom Jolandom i sl.  
Kratka biografija i bibliografija:Sanja Pilić rođena je 1954. godine u Splitu. Završila je Školu primijenjene umjetnosti, fotografski odsjek. Radila je kao fotografkinja, trik-snimateljica i koloristica na crtanom filmu. Surađivala je s Autonomnom ženskom kućom iz Zagreba i radila sa zlostavljanom djecom. Članica je raznih prosudbenih odbora za dječje stvaralaštvo. Nastupa u školama na dječjim literarnim druženjima. Katkad se bavi novinarstvom. Njezini tekstovi prevedeni su na slovenski, engleski, njemački, nizozemski, talijanski i mađarski jezik. Živi i radi u Zagrebu.